دفترچه سوالات آزمون ارشد حقوق 1403 به همراه پاسخنامه کلیدی

کنکور ارشد حقوق 1403 در روز جمعه ( 4 اسفند) برگزار شد و امروز (7 اسفند) دفترچه سوالات توسط سازمان سنجش منتشر شد. به درخواست دانشجویان و داوطلبانِ عزیز پاسخنامه کلیدی پیشنهادی متون حقوقی آزمون ارشد 1403حقوق رو منتشر کردم. دقت داشته باشید که این پاسخنامه غیر رسمی هست و باید منتظر پاسخنامه اولیه سازمان سنجش باشیم.

اصولا به علت ماهیتِ برخی سوالات در متون حقوقی که پاسخ کمی سلیقه‌ای میشه و برخلاف سایر دروس، پاسخ در هیچ کتاب یا قانونِ مشخصی نیومده، ممکنه این پاسخنامه با پاسخنامه اولیه سنجش در یکی دو مورد تفاوت داشته باشه. به همین علت معمولا هرساله هیچ یک از مدرسین متون حقوقی پاسخنامه پیشنهادی منتشر نمی کنند.
ضمناً دفترچه سنجش امروز منتشر شده و در چند روزِ اخیر حتی در دفترچه هایی که داوطلبان عکس گرفته بودند سوالات متون حقوقی نیومده بود!

سال قبل نیز مجموعه‌ ما بلافاصله پس از انتشار دفترچه سوالات، پاسخنامه کلیدی پیشنهادی برای متون حقوقی با انطباق 100 درصدی ارائه کرد.

ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان و دانشجویان، دفترچه سوالات کنکور ارشد حقوق 1403 و پاسخنامه کلیدی اولیه ارشدحقوق تقدیم نگاه پر مهر شما می شود:

 

برای دانلود دفترچه سوالات ارشد حقوق 1403 روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود رایگان دفترچه سوالات کنکور ارشد حقوق 1403

 

پاسخنامه کلیدی رسمی ارشد حقوق 1403 منتشر شده توسط سنجش:

 

پاسخنامه کلیدی ارشد حقوق 1403

 

 

 

 

6 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

    • سپاس از نظر لطف شما و خوشحالیم که دوره ها و جزوات آموزشی برای شما مؤثر بوده.

  • سلام و عرض ادب
    چقدر زیبا قرار دادید هم اینکه گزینه ی صحیح رو نوشتید و هم اینکه با رنگ زرد مشخص کردید
    تشکر🙋🏻‍♂️

  • سلام ضمن تشکر وافر همانطوریکه مسلما واقفید سوالات در قالب دفترچه ها متمایز و با حروف لاتین مشخص بودند اگه امکانش هست پاسخ متون حقوقی با دفترچهE را محبت کنید ممنون میشم.

    • با سلام و سپاس، هرسال سازمان سنجش صرفا یکی از دفترچه ها را به طور رسمی منتشر میکند که پاسخ همان دفترچه نیز در سایت قرار داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید